Podcast: Segmenteren tijdens de Corona crisis voorkomt chaos

Roland van Bussel, COO van Moonen Packaging, beleeft met zijn organisatie enerverende tijden. Hij vertelt over de verhuizing en logistieke uitdagingen waar het bedrijf middenin zit en wisselt met ons van gedachten over hoe je een mogelijk opslingereffect en bijkomende kosten door de sterk fluctuerende vraag naar producten kunt vermijden.

Hoe zorg je in deze tijd waarin ‘cash’ weer ‘king’ lijkt dat je je assortiment efficient indeelt en je je verschillende klanten juist bedient?

Beluister de podcast hieronder.

Hoe pas je segmentatie toe in je supply chain?

Het formuleren van een heldere supply chain strategie is belangrijker dan ooit. De volatiliteit, onzekerheid en complexiteit in de wereld nemen toe. Marges staan onder druk, de concurrentie verhevigt en bedrijven moeten zich steeds sneller aanpassen.

Juist in zo’n turbulente tijd is het belangrijk een duidelijke koers te bepalen waarmee je grip houdt op de business. Het geheim daarvan ligt in een klantgerichte differentiatie.

Ontdek hoe je in 5 stappen een goede supply chain strategie opstelt en implementeert waarmee de organisatie direct efficiënter, wendbaarder en winstgevender wordt.






Gerelateerde nieuwsberichten

Afgelopen vrijdag 24 april hebben Business Universiteit Nyenrode en BLMC de uitkomsten de Nationale Supply Chain Monitor 2019 – 2020 gepubliceerd. Als vervolg hier op publiceren we nu, in samenwerking met Logistiek, een serie van drie podcasts. De eerste podcast gaat over supply chain leiderschap.