Wij zijn continu op zoek naar de beste Interim Operations Managers die zich willen aansluiten bij de BLMC Interim Community.
Een Interim Operations Manager moet in staat zijn om:
De community is een groep van 100 interim professionals die voorrang krijgen bij onze opdrachten. In de community zitten niet alleen Interim Operations Managers, maar ook specialisten op het gebied van supply chain, productie, logistiek, planning en projectmanagement.
Ons doel is dat jij voorloper blijft in het vakgebied en dat we gezamenlijk opdrachten tot een succes afronden. Dat doen we door één keer per maand bij elkaar te komen om getraind te worden, te reflecteren, te sparren en kennis te delen.
De training wordt gegeven door prof. dr. Rob Blomme van Business Universiteit Nyenrode en de praktijktraining door Sjaak Lekkerkerker, Interim Directeur bij BLMC. Sjaak leidt de community en ondersteunt jou tijdens je opdracht. Hij heeft zelf meer dan 20 jaar ervaring als interim professional en heeft een uitgebreide reeks van verander- en verbetertrajecten op zijn naam staan. Inmiddels heeft hij 10 jaar ervaring met het selecteren, plaatsen en begeleiden van interim managers bij onze klanten.
Voordat we aan een opdracht beginnen voeren we een organisatieanalyse uit om te kijken wat voor een type persoon geschikt is bij de organisatie. Zo zorgen wij ervoor dat je alleen terecht komt bij organisaties waar jouw karaktereigenschappen en sterktes bij aansluiten.
De BLMC Community
De community is een groep van 100 interim professionals die voorrang krijgen bij onze opdrachten. In de community zitten interim professional, projectmanagers en consultants op het gebied van supply chain, operations, planning, inkoop, productie, logistiek en IT.
Ons doel is dat jij voorloper blijft in het vakgebied en dat we gezamenlijk opdrachten tot een succes afronden. Dat doen we door één keer per maand bij elkaar te komen om getraind te worden, te reflecteren, te sparren en kennis te delen.
De training wordt onder andere gegeven door prof. dr. Rob Blomme van Business Universiteit Nyenrode en de praktijktraining door Sjaak Lekkerkerker, Directeur Interim & Project bij BLMC.
Sjaak leidt de community en ondersteunt jou tijdens je opdracht. Hij heeft zelf meer dan 20 jaar ervaring als interim professional en heeft een uitgebreide reeks van verander- en verbetertrajecten op zijn naam staan. Inmiddels heeft hij 10 jaar ervaring met het selecteren, plaatsen en begeleiden van interim- en project professionals bij onze klanten.
Tijdens de trainingen gaan we o.a. in op methodieken voor situatieanalyse en rapportage, effectief interim management, stakeholdermanagement, sales- en presentatievaardigheden en teamwork. Action learning met veel praktijkcases is een van de belangrijke pijlers binnen hettrainingsprogramma.
De leden van onze community zijn stuk voor stuk zelfstandig ondernemer, die tegelijkertijd onderdeel uitmaken van een sterk en effectief samenwerkingsverband, waar ze altijd gebruik van kunnen maken en zich mee kunnen blijven ontwikkelen.
Voordat we aan een opdracht beginnen, voeren we een organisatieanalyse uit om te kijken wat voor type persoon geschikt is bij de organisatie. Zo zorgen wij ervoor dat je alleen terecht komt bij organisaties waar jouw karaktereigenschappen en sterktes bij aansluiten.
Over BLMC
Wij zijn een advies- en realisatiebureau dat bedrijven helpt hun ambities waar te maken door de supply chain en operations in te richten en af te stemmen op de bedrijfsstrategie.
Dat doen met door middel van:
Wij doen er alles aan om jou vanuit het management en de community als interimmanager maximaal te ondersteunen in je opdracht. Gezamenlijk zorgen we ervoor dat het vraagstuk wordt ontrafeld en er een blijvend verbeterde situatie ontstaat bij onze klanten.
De belofte naar onze klanten is:
Ben jij:
Meld je dan aan voor onze community via de sollicitatie button.
Na je aanmelding beoordelen wij of je beschikt over de competenties die passen bij ons portfolio. Als dit het geval is, nodig we je graag uit op een van onze bijeenkomsten om met elkaar kennis te maken en te kijken of jouw persoonlijkheid en drijfveren passen binnen de ambities van BLMC. We zien jouw aanmelding graag tegemoet!
Een Interim Operations Manager moet in staat zijn om:
- Veranderingen en verbeteringen succesvol te begeleiden en te implementeren.
- De verantwoordelijk te dragen voor de productie en assemblage van goederen en de bijbehorende fysieke goederenstroom, inclusief de organisatie van mensen, materieel en bijbehorende informatiestromen.
- De verantwoordelijkheid te dragen voor een zo goed mogelijk operationeel proces. Daaronder vallen activiteiten als inkoop, goederenontvangst, productie, assemblage, opslag, intern transport en distributie.
- Een optimale balans te vinden tussen klantwaarde, medewerkerstevredenheid en winst voor de onderneming.
- Afhankelijk van de organisatie, verantwoordelijkheid te dragen voor het budget.
- Medewerkers aan te sturen, te motiveren en beoordelen.
- Goed te kunnen communiceren met verschillende belanghebbenden binnen en buiten het bedrijf: leveranciers, customer service, verkoop, marketing, de financiële afdeling, de directie en ondersteunende afdelingen.
- Heeft de vaardigheden om een verandertraject op te zetten en succesvol uit te voeren.
- Beschikt over ruime kennis van en ervaring met projectmanagement en met verandermanagement.
- Hanteert een planmatige aanpak en maakt gebruik van wetenschappelijk bewezen verandermodellen om de gewenste gedrags- en cultuurverandering te realiseren.
- Heeft minimaal een relevante hbo-opleiding en vijftien jaar relevante werkervaring.
- Beschikt daarnaast over ruime kennis en ervaring met projectmanagement en met verandermanagement.
- Is in staat om, afhankelijk van de context, meerdere leiderschapsstijlen te hanteren, te weten directief, inspirerend, coachend en participatief leiderschap.
- Is analytisch sterk, communicatief vaardig en klant- en servicegericht.
De community is een groep van 100 interim professionals die voorrang krijgen bij onze opdrachten. In de community zitten niet alleen Interim Operations Managers, maar ook specialisten op het gebied van supply chain, productie, logistiek, planning en projectmanagement.
Ons doel is dat jij voorloper blijft in het vakgebied en dat we gezamenlijk opdrachten tot een succes afronden. Dat doen we door één keer per maand bij elkaar te komen om getraind te worden, te reflecteren, te sparren en kennis te delen.
De training wordt gegeven door prof. dr. Rob Blomme van Business Universiteit Nyenrode en de praktijktraining door Sjaak Lekkerkerker, Interim Directeur bij BLMC. Sjaak leidt de community en ondersteunt jou tijdens je opdracht. Hij heeft zelf meer dan 20 jaar ervaring als interim professional en heeft een uitgebreide reeks van verander- en verbetertrajecten op zijn naam staan. Inmiddels heeft hij 10 jaar ervaring met het selecteren, plaatsen en begeleiden van interim managers bij onze klanten.
Voordat we aan een opdracht beginnen voeren we een organisatieanalyse uit om te kijken wat voor een type persoon geschikt is bij de organisatie. Zo zorgen wij ervoor dat je alleen terecht komt bij organisaties waar jouw karaktereigenschappen en sterktes bij aansluiten.
De BLMC Community
De community is een groep van 100 interim professionals die voorrang krijgen bij onze opdrachten. In de community zitten interim professional, projectmanagers en consultants op het gebied van supply chain, operations, planning, inkoop, productie, logistiek en IT.
Ons doel is dat jij voorloper blijft in het vakgebied en dat we gezamenlijk opdrachten tot een succes afronden. Dat doen we door één keer per maand bij elkaar te komen om getraind te worden, te reflecteren, te sparren en kennis te delen.
De training wordt onder andere gegeven door prof. dr. Rob Blomme van Business Universiteit Nyenrode en de praktijktraining door Sjaak Lekkerkerker, Directeur Interim & Project bij BLMC.
Sjaak leidt de community en ondersteunt jou tijdens je opdracht. Hij heeft zelf meer dan 20 jaar ervaring als interim professional en heeft een uitgebreide reeks van verander- en verbetertrajecten op zijn naam staan. Inmiddels heeft hij 10 jaar ervaring met het selecteren, plaatsen en begeleiden van interim- en project professionals bij onze klanten.
Tijdens de trainingen gaan we o.a. in op methodieken voor situatieanalyse en rapportage, effectief interim management, stakeholdermanagement, sales- en presentatievaardigheden en teamwork. Action learning met veel praktijkcases is een van de belangrijke pijlers binnen hettrainingsprogramma.
De leden van onze community zijn stuk voor stuk zelfstandig ondernemer, die tegelijkertijd onderdeel uitmaken van een sterk en effectief samenwerkingsverband, waar ze altijd gebruik van kunnen maken en zich mee kunnen blijven ontwikkelen.
Voordat we aan een opdracht beginnen, voeren we een organisatieanalyse uit om te kijken wat voor type persoon geschikt is bij de organisatie. Zo zorgen wij ervoor dat je alleen terecht komt bij organisaties waar jouw karaktereigenschappen en sterktes bij aansluiten.
Over BLMC
Wij zijn een advies- en realisatiebureau dat bedrijven helpt hun ambities waar te maken door de supply chain en operations in te richten en af te stemmen op de bedrijfsstrategie.
Dat doen met door middel van:
- Consultancy: We adviseren over supply chain strategie, S&OP, ketensamenwerking, werkkapitaalreductie en duurzaamheid, en begeleiden bij de implementatie.
- Projectmanagement: We begeleiden bij het succesvol selecteren en implementeren van ITen intralogistieke systemen.
- Interim management: We verbeteren de organisatie door de tijdelijke inzet van directeuren, managers en experts binnen planning, inkoop, productie, logistiek en supply chain
Wij doen er alles aan om jou vanuit het management en de community als interimmanager maximaal te ondersteunen in je opdracht. Gezamenlijk zorgen we ervoor dat het vraagstuk wordt ontrafeld en er een blijvend verbeterde situatie ontstaat bij onze klanten.
De belofte naar onze klanten is:
- Wij leveren de beste professionals, geen cv’s.
- Binnen 24 uur aan tafel met de meest geschikte interim- of projectmanager.
- Onze professionals krijgen maximale ondersteuning door ons en van andere interim collega’s.
Ben jij:
- Een ervaren Interim Interim Operations Manager met goede leiderschap- en verandervaardigheden?
- Net zo gedreven als wij om iedere opdracht tot een succesvol einde te brengen?
- Nooit uitgeleerd en wil je iedere dag een beetje beter worden?
- Bereid om te investeren in kennisdeling met andere collega interim managers?
Meld je dan aan voor onze community via de sollicitatie button.
Na je aanmelding beoordelen wij of je beschikt over de competenties die passen bij ons portfolio. Als dit het geval is, nodig we je graag uit op een van onze bijeenkomsten om met elkaar kennis te maken en te kijken of jouw persoonlijkheid en drijfveren passen binnen de ambities van BLMC. We zien jouw aanmelding graag tegemoet!